10 år

idag har jag och Jac varit 10 år tillsammans. På de år har vi hunnit med massor och upplevt mycket tillsammans. Vi har bott utomlands i över 8 år, det är sjukt så tiden går. 3 år i Norge och nu femte året i Danmark. Under den tiden har vi båda uppnått saker vi velat, jag fick min utbildning (nu måst jag bara hitta nytt jobb) och Jac har fått det jobb han ville ha. 
För 5 år sedan förlovade vi oss och imorgon blir vår först födde älskling 3 år. Vi har också hunnit få en lillasyster och då blev vår familj komplett. Hemma i finland har vi en tomt som väntar på att projekt drömhuset skall starta. tänk om man kunde se in i framtiden hur våra liv ser ut om 5 år! Spännande. Älskar dig J. 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis ❤

2015-09-05 @ 12:48:26
Postat av: Karin

Men alltså hur gamla e vi egentligen om ni ha varit tillsammans ren 10 år?! :D Känns helt sjuuukt länge! Grattis till er, hoppas ni ha firat nånting :)

2015-09-07 @ 10:59:45
URL: http://kaaarins.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0