Ferie

Den här veckan har jag semester. På måndag hade vi "familjedag", var så skönt. Tisdagen var Julian i dagmamman 9-14, och jag var bland annat till tandläkaren. Noll hål. På onsdag var jag till Viborg till en ny behandlare och checkade min rygg, får hoppas det inte är som hon tror. Idag är jag och Julian hemma, på eftermiddagen skall vi till läkaren för att kolla att Julian inte har diabetes. Vilket jag knappast tror han har, men hans dagmamma tycker vi skall kolla det. På ftermiddagen kommer det två flickor hit, bliver roligt.
 
Nästa vecka är det sportlov i Danmark, men jag skall jobba då. Och i vecka 8 kommer Emma och Sofie, då har jag ldigt 2 dagar :)
 
 
Det var veckans update ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0