Bästa helgen pålänge.

Jac hade 3 dagar ledigt från handbollen, så vi beslutade oss för att göra något kul en helg. Vi bokade en hotellnatt i Århus på lördagen. Julian vaknade 7.30, så vi kom iväg 9 tiden. Det tar cirka 1 timme och 40 minuter till Århus, vi hade med allt möjligt som underhållning i bilen. Men Julian bestämde sig för att sova en timme till. Då vi kom fram shoppade vi och åt god mat. Julian ville såklart inte sova vid 12 tiden då han sovit 12,5 timmar på natten och 1 timme i bilen påväg ner, så vi hittade en baby lounge med massa b0bles leksaker i. Där lekte vi en timme och sen körde vi iväg till Nrgi Arena. Vi skulle se matchen mellan Århus-Sönderjyske. Vi fick biljetter brevid trummorna, och det hatar jag. Julian  hejjade i 15 minuter, sedan  blev han trött och så sov han tills matchen slutade. Skönt att se på handboll ifred. Är så glad för att Julian tycker om handboll och för att han kan sova i en arena där 2000 människor hejja och klappar.
 
Sen checkade vi in på hotellet, det var otroligt fint. För första gången på ett år skulle vi alla tre sova i samma rum. Julian somnade 20.30 och vi skulle se på film, men det slutade med att jag också sov... Lite över 7 var det väckning, och jag gick ner till Fitness World, sjukt stort center med bland annat 50 löpband.
 
Tror hotellfrukost är något av det bästa jag vet.
 
 
Julian är bara så härlig, inte en endaste gång gnällde han på hela helgen, trots vi inte alls gör så som vi gör här hemma. Älskar min lilla fina familj.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0