Har glömt min blogg.

Tiden har varit minimal till bloggen i den senaste tiden, massa på jobbet och en pojkvän som reser omkring. Så ligger som en val på soffan då klockan är 19.15 och Julian är i säng.
 
Nu borde jag egentligen vara på handbollsträning (JA, ni läste rätt, jag har börjat spela handboll igen), men tyvärr är halsen inte helt i skick och är så trött.
 
Julians 2 års dag börjar närma sig, det han önskar sig är kanske någon Pippi dvd film, vinterskor, pengar, Totte böcker, sockor, pyjamas, kortärmade bodyn i str 98 och eventuellt en docka. Annars har han allt han skall använda och massa böcker.
 
Skall försöka skärpa mig med bloggandet framöver. Till sist lite bilder på killen som älskar stutsmattan hos mommo och mofa.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

< 3 , så liten han ser ut på fotot med Kim

2014-08-22 @ 10:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0