Tänk.

Tänk imorgon har det gått ett år sedan vår älskade Julian kom till denna värld. Detta år har varit det bästa i vårt liv, tänk så mycket nytt vi lärt oss, och hade aldrig trott man skulle bli så förälskad i en liten typ. Ni som är mammor vet vad jag menar <3 Julian är bara så snäll och god, om vi nångång får ett barn till hoppas vi han/hon blir lika snäll. Så lättskött och glad baby får man leta länge efter :) Nu skall vi snart sova, och imorgon jobbar jag bara till 11.30 och sen skall jag fira Julian resten av dagen. Är så glad jag ligger i soffan nu och inte på thisted sjukhus och vill dö av smärta sm för ett år sen;) 
 

Kommentarer
Postat av: Krista

Tiden går så fort! Grattis Julian på ett års dagen :)

2013-09-05 @ 21:03:23
Postat av: Hasha

Grattis till Julian :)

2013-09-06 @ 10:09:08
Postat av: Karin

Ja gud hur det här första året har gått snabbt! Grattis fina Julian! :)

2013-09-06 @ 11:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0