Barnepige

Idag var jag till ett cafe med några flickvänner från Jacs lag, de har match på ön ikväll därför är alla här. Julian hade sin barnvakt här för andra gången, så det var lite nervöst från min sida;) Var på cafe till 19.15 och då jag kommer hem är det tyst och han sover. Hon hade lagt honom 18.30 , rekord tidigt. Så blir spännande att se när han vaknar imorgon. Hoppas han sover till minst 6. Blir ingen match för mig ikväll, men som tur visas matchen på tv så kan ligga i soffan och se den.


Kommentarer
Postat av: Karin

Åååh så söt dräkt! :)

2013-10-04 @ 07:50:45
Postat av: Malin

Härlig "halare" :)
Nååå, när vaknade han ;)??

2013-10-04 @ 10:14:04
Postat av: malin

Jo, hummel fleecedräkt till vintern:) Den skall han sova med. Han vaknade kl.5 först, så sovde han till 6. Så helt okej!

2013-10-04 @ 13:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0