Äntligen

Bilden är suddig, men Julian är så stolt över sin nya cykel, och kaptensband har han på. Julian har ofta lång paus med att få tänder. Men denna vecka har han fått två kindtänder, utan problem. Skönt. nu fattas bara 12, hoppas också att alla andra bara dyker upp från ingenstans. Jacs lag spelar så dåligt för tillfället, så får huvudvärk när jag tänker på dem. Denna helg skall de till rumänien, och jag hoppas de förlorar. Vill inte att Jac skall spela gruppspel i europacupen efter jul, så blir vi mycket ensamma hemma. Jag och Julian skall bara slappa på helgen, hoppas inte han kommer sakna Jac allt för mycket. Nu skall jag sova, har en kort jobbdag imorgon och sen ledigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0