Tungt

Igår var jag på ett otroligt tungt pass på gymmet, puls/styrke. Påminner lite om bodyattack. Fast jag tänkte fula ord om tränaren så tyckte jag faktiskt efteråt att det var okej. Så på torsdag skall hag igen. Skulle vara så roligt att kunna gå på mera pass, men det skulle kräva en barnvakt! Så nu tränar jag 3 gånger i veckan, tyvärr allt för lite för att kilona skall försvinna. Iaf då jag äter som en häst! Men jag älskar att ha tiden för mig själv på gymmet och tror nog också att pojkarna njuter då de är ensamma:)


Kommentarer
Postat av: Krista

3 gånger i veckan är ju redan jätte bra Malin :) man ska komma ihåg at ha några vilodagar också ;) o så länge som du ammar så e de ju viktigt at äta ordentligt :) kilona försvinner nog med tiden.

2013-02-12 @ 11:45:55
Postat av: Malin

Jo så är det:) Men är ju van att träna mera, o för första gången i livet borde jag ju bo på gymmet:D

2013-02-12 @ 13:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0