Hemma igen.

Vi lämnade vinterlandet och landade i vårlandet idag igen en gång. Är som alltid trist att åka tillbaka, speciellt nu då vi har Julian. Jag har fått njuta av en massa egen tid, eftersom jag har haft många frivilliga barnvakter, tack för det!
 
Ses om 2 månader igen! Bliver tokig på min blogg då den väljer att vända bilderna fel. Suck!! Ni får stå ut med det, men tror snart  jag bara bloggar via iphonen, då fungerar det.
 
 
Julian och gamla Mommo
 
 
 
Välkommen till världen lilla vän! 7 månaders skillnad på dessa två.
 
 
 
Julian och Mommo
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nämen, är det Millos gulleplutt? Vad söta dom är tillsammans :)

2013-04-08 @ 21:12:06
URL: http://simplylottas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0