Fredag

Jac har som tur bara en träning idag, så nu ligger vi och slappar på soffan medan Julian sover. Vi har också förberett maten färdigt för ikväll, vi skall äta tillsammans med alla grannar. Mth förlorade tyvärr med 1 mål mot BSV hemma på onsdagen, så synd, vinst hade betytt en plats i semifinalen. Tobias och Marcus var sjukt bra frammåt, så blev inte lika mycket speltid i anfall som vanligt för Jac! Men så är det, som tur har han gjort det super i anfall i de andra matherna. Försvar står han i hela matchen, som trea eller etta. Förlorar de två sista matcherna åker vi till södern i början av maj, annars får vi se hur det blir!
 
Jag och Julian kommer hem 6.6, för jag skall på konsert med mina fina kompisar Linda och Lotta:):)
 
Trevlig helg!
 

Kommentarer
Postat av: minna

jag tycker Malin att Julian börjar likna dig mera och mera ju äldre han blir! har dina fina ögon iaf! :)

2013-04-19 @ 13:10:04
Postat av: Krista

Låter härligt med södern! Vart ska ni resa? :)

2013-04-19 @ 18:40:43
Postat av: Malin

Jo Minna, det är det många som säger :):) Krista vi hoppas på grekland eller mallorca. Men blir bara av om jac får ledigt nåt i maj :)

2013-04-20 @ 08:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0