Söndag.

Tycker veckorna går allt för fort, tänk att det är söndag igen. Igår efter Jacs träningar var vi ut och gå, gick på cafe, och städade. Idag blir det lugnt program, och jag skall bara läsa lite. Jac skall till fysion, så kanske jag borde fara med och cykla lite medan han är där, men knappast;)
 
Imorgon går jag in i vecka 37+0, hjälp. Det kan ju faktist börja hända snart. Bara han hålls inne tills torsdag är det bra, för hans pappa skall bort hela onsdagen, ligan kör igång igen. Dock får vi se om det blir med Jac eller utan. Hoppas så han kan vara med och göra det bra ifrån start.
 
Annars borde vi ha allting klart till baby, fattas bara en bärsäle. Vet inte alls hurdan vi skall köpa, så alla tips tas gärna emot!
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag hade ongen användning av bärsäle. Men det bästa jag hade var en babysitter som man kunde sitta och gunga med foten....perfekt när ni skall äta tex för då vill alltid babyn ha program....och när babyn bli orolig så kan man gunga lite med foten o där somnar de sött:)

2012-09-04 @ 17:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0