Kläder

Ibland blir det många olika outfits för Julian på en dag. Här kommer dagens hittills!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Hej Malin! Förlåt har haft fullt upp, har inte hunnit svara på din fråga. Men det är svårt att förklara. Men om du skickar de bilder du vill ha i ditt bildspel till mig, så kan jag skapa en ny testblogg, så lagar jag desigen och lägger in dcen på testbloggen, så får du lösenordet till testbloggenbloggen och bara kopierar hela kodmallen och stilmallen, så du får desigen till din blogg! Det är ett sätt, vad tycker du? :)

2012-10-12 @ 07:50:00
URL: http://nicoleidaelisabeth.blogg.se
Postat av: malin

ber emma göra det till dig om hon int själv kan laga:) jag fattar inget av sånt där. hör av mig och tack:)

2012-10-12 @ 09:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0