Julian 1 månad gammal.

Jag har alltid undrat över varför nyblivna mammor säger att tiden bara flyger iväg, men nu kan jag faktist förstå dem. Det är redan 1 månad sen vi fick vår skatt till världen. Den här månaden har varitsuper bra och intressant. Det känns som om Julian alltid har funnits, och självklart var det han som låg i min mage och sparkade på oss. På 1 månad väger killen 1,1 kg mera och är 3 cm längre. Stanna tiden någonb, vi vill alltid att han skall vara såhär liten och mysa i famnen!!
 
På 1 månad har det också hänt massa nytt, nu följer han massor med då vi pratar med honom, han har börjat skratta och vi känner hans olika signaler för mat och sömn. Som tur skriker han nästan ingenting ännu, det får han gärna fortsätta med. Något annat han gärna får sluta med är sina ljud på nätterna:)
 
 
Han älskar verkligen att bada och att ligga på pappas bröst. Och att äta såklart... Något han hatar är att träna nacken, då blir han bara slapp och ligger och väntar på att vi ska lyfta upp honom igen.
 
 
Tänk att jag och Jac skapat denna underbara pojke, han får så mycket kärlek av oss och ger också massor tillbaka.
 
 
Nu skall jag baka chokladmuffins dagen till ära, dessutom får vi gäster från Jacs lag.
 
 
 
Så skönt att bada med Pappa.
 
 

Kommentarer
Postat av: Carita Liljendahl

En sådan fin bild på killen - hittade din blogg via Sandra och salt.

2012-10-07 @ 15:33:28
URL: http://debutsky.wordpress.com
Postat av: Malin

Vad kul att du hittat hit. Måst också kolla in din blogg :)

2012-10-08 @ 12:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0