Vad hände?

Julian var bara vaken typ 1,5 timme från kl. 8.30-15 igår. Sen ville han inte sova på kvällen fast han var sjukt trött, som tur fick vi honom till att sova en timme efter lite kämpande. Så vaknade han då Thomas kom oc satt med honom i 2 timmar. Klockan 23 förde vi upp honom till sängen, så järmade han lite, men 23.15 var det tyst. Vi gick själva i säng kl.24, så förberrede mig på en natt med lite sömn. Men första gången jag vaknade var kl.5, och Julian sov fortfarande! Rekord då jag sovit 5 timmar i sträck. Sen sov jag väldigt dåligt till kl.6.45 då han vakande. Det betöd att han sov 7,5 timmar!!! Vad hände där? Förra rekordet han har haft var på 4,5 timmar. Sen åt han lite, och nu sover han vidare.
 
 
Måst snart väcka honom för vi skall på mamma-barngrupp. Hoppas han sover lika länge snart igen, och att jag då sover under helatiden;) Men det händer säkert först om nån månad igen!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0