Imorgon.

Imorgon kommer Mommo och Mamma hit. Då Jacs match blev flyttad från torsdag tills imorgon fick vi lite trubbel. Så jag skall åka in till aalborg och hämta dem på flygfältet, medan Jac lånar vår grannes bil och åker till hallen i Thisted med Julian. Där skall en flicka vara barnvakt tills jag kommer. Hoppas det går bra, och att Julian inte blir rädd för henne. Han skall också få mat genom en flaska, så har suttit och pumpat idag.
 
Sen skall vi se MTH - Kolding, blir nog storstryk har jag på känn, men hoppas jag har fel. Så blir en rolig dag, fast jag är lite nervös inför hur Julian skall ta det. Men månne inte det gå bra:)
 
 
Nu har jag packat in alla julklappar, skrivit dopkort, och packat lite utstyr Julian behöv i finland. Så tar mamma färdigt hem det. Nu skall jag bara reda upp lite här hemma, och så är vi klara för besök :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0