11 veckor.

Tänk, idag har Julian funnits hos oss i 11 veckor. Det har varit de bästa 11 veckor hittills i våra liv. Det går inte ens att föreställa sig hur det är att få barnet då man är gravid, är en helt märklig känsla. Jag föreställde mig hur det skulle bli, och det blev så till kanske 50%.  Plötsligt står vi med ansvaret över en liten människas liv, som vi skall uppfostra och alltid se till att han har det bra. Jag trodde jag skulle bli en riktigt orolig mamma, men hittills har jag inte varit det. Springer inte ut för att se om han andas och sånt. Klart han andas vår lilla älskling. Allting har bara kommit så naturligt, och det är inte ens en sak som vi tvekat över hittills. Vi börjar ha en ok rutin i vår vardag, men det svänger ibland med 1 timma eller 2. Men vi vet iaf hur han fungerar, vilka signaler han ger oss då han är trött, hungrig eller bara sällskapssjuk. Här får ni en bild av familjen Karlsson-Lindroos. Julian har iaf sin mammas ansiktsform;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0