Vilken härlig lördag.

Jag har mått som en prinsessa. Och lördagen har varit perfekt, och ännu är den inte slut.

Började dagen med Mors-thy tour på torget. Jac cyklade som en dåre, jag stekte mig i solen med Anna. Massor med människor på stan, måste nog säga att dte är underbart att bo här från maj-september. Inte som vår hemstad precis.

 

Klar för start.

 

 

Snart färdig...


 

Jag och Anna. Våra smile är lite speciella!



Vi har också hunnit sitta ute 2 timmar, och nu skall vi se på CL- handboll. Sedan skall vi iväg och se AGs match och äta till en ny i Jacs lag. Han har en super trevlig flicka, och underbart söt pojke som är 9 månader.


För att ännu redogöra hur fantastiskt min dag varit, måste jag berätta detta. Vi har en blombutik till granne, och då jag kom hem hade hon lagat en super somrig bukett till mig. Tusen tack.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0