Söndag.

Idag väckte Jacs väckarklocka oss klockan 9, så skönt att jag sovit sålänge. Nu är han iväg och golfar, medan jag är hemma. Har ännu inte känt av illamående idag så hoppas jag får må bra lite till.


Idag har jag inga storslagna planer, förhoppningsvis är det lite sol så jag kan sitta ute och läsa. Skall också på akupunktur! Jag hoppas nu att 2-3veckor går super snabbt, så kanske det blir mer sommaraktigt ute igen.

Ett stort grattis till alla mammor på morsdagen, speciellt till min egen mamma =)


 

Mommo, jag och Mamma i Klitmöller april 2011.


Kommentarer
Postat av: Heni

Alltså påriktigt, du liknar din mamma precis på pricken Malin!! :)

2012-05-13 @ 14:01:59
Postat av: malin

många andra tycker pappa, speciellt sam. han kan int se på mig då ja har håret fast, för han tänker bara på lutte :D

2012-05-13 @ 15:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0