Listan igen.

Senast jag gjorde den här listan var 24.3, då var jag i vecka 14. Så nu blir det en update i vecka 21.


Halsbränna: Ja, fick det för några veckor sedan.

Ryggbesvär: Blir snabbt trött i ryggen då jag rör på mig.

Bäckenbesvär: Lite små besvär här fortfarande, som tur har det ännu inte blivit värre än det var från början.

Muskel och vadkramp: Nej, men det kryper som myror i benen ibland. kanske jag är för mycket stilla;)

Åderbrock: Nej

Hemorrojder: Nej

Nästäppa: Nej

Urinvägsinfektion: Nej

Känsligt tandkött: Nej

Bättre hy och hår: Hyn har blivit bättre än den var första 3 månaderna iaf.

Illamående: Jaa, jaaa. Tisdag-torsdag spydde jag precis allt jag åt, medan nu har det varit lite mer stabilt i 2 dagar. Hoppas så jag helt och håller skulle slippa det, men tror ej det. Som tur är jag sjukledig, har inget och göra på jobbet sålänge jag mår dåligt.

Ömma bröst: Inte som i början mera.

Viktökning: Har gått upp 3 kg typ. Men för 4veckor sedan hade jag gått upp för lite, men igår då jag mådde bättre åt jag som ett svin.

Trötthet: Inte mer än vanligt.

Upp och ner i humöret: Gråter åt allt. Och blir tokig om jag inte får precis det jag skall ha just då.

Strimmor på magen: Nej, inte ännu. skulle absolut inte göra något om jag skulle slippa dem heller....
 
Putande navel: Nej, men dne har nog ändrats.

Svullnader: Ja, ibland.

Yrsel: Ibland.

Förhöjd kroppstemperatur/svettningar: Har en medeltemperatur på 36,8 nu, så högre än förut. men blir nästan aldrig svettig.

Blodbrist/ järnbrist: Nej.
 
Sammandragningar: Nej, tack och lov för det.

Sömnproblem: Ja, ibland.

Nytt konstigt matbehov: Måst äta nåt varje timme för att må så bra som möjligt.


Och imorgon blir det vecka 22. Det går undan nu! om 2 veckor skall jag till barnmorskan ( har endast varit på 1 besök hittills), 3 veckor till min egen läkare och om 4 veckor skall vi på 3 d ultraljud.

Kommentarer
Postat av: Dagny

tycker så synd om dig Malin som måst lida av spyende. Usch. Om man har halsbrænna kund d hjælpa att æta mandlar.. ha int testa sjælv men fick det tipset av min jordmor. Har sjælv termin den 8.8 så det blir spænnande. Kan iaf konstatera att min mage e myyycket større æn din, kan bero på att ja int spyr upp min mat utan behåller allt. Alla kakor, glass och mat.. ups :P

2012-05-13 @ 12:16:00
Postat av: malin

haha, jo o så har du ju ett barn sen innan, har fått för mig att många säger man kan få större mage då?:) men du måst nog också vara ganska mycke större än mig efter ja e 6v bakom :) Ja hoppas ja int behöver bli SÅ stor:) men jo, tyvärr ha ja blivi van med spyende, sku hoppas ja får må bra snart. så kan ja kanske jobba nån vecka i sommar iaf! lycka till me allt, bloggar du nåt?

2012-05-13 @ 15:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0