Gnäll.

Igår kände jag mig okej, och bara en spya på hela dagen. Men idag är en dag från helvetet igen, har mått illa precis helatiden och fått besöka toastolen redan 4 gånger idag. Hur fan kan kroppen svänga så? Bra iaf att ja mår såhär idag, så kanske jag har det bättre imorgon då jag skall pröva jobba lite. Annars är det nog bara att lägga jobb så högt upp på hyllan det går.


Ibland är det lov att gnälla lite, fast jag vet att detta beror på något fint vi väntar på. Försöker påminna mig om det  de dagar jag mår helt dåligt. Jag undrar när det skall ge med sig?

På torsdag hade jag det super. Fredag-söndag mådde jag illa på kvällarn och spydde mycket. Igår var som sagt en okej dag, minimalt illamående. Hoppas bara det är över tills juni!


Nu skall gnällkärringen vila. Men tror faktist jag kände lilla herren i magen idag, så det får mig på lite bättre humör.


Kommentarer
Postat av: Adela

jobbigt med spya :(

2012-05-08 @ 18:20:08
URL: http://lifeinamsterdam.se
Postat av: Maria

Sugen på ett bloglovin byte? :)

2012-05-08 @ 20:56:24
URL: http://mariashmarinas.blogg.se/
Postat av: Tovan

Har du provat använda Sea Band? Rekommenderar :)

2012-05-08 @ 21:19:29
URL: http://tovansvarld.blogspot.com/
Postat av: MammaMikaela

Skulle precis som föregående fråga om du prövat med Sea Band? Har själv ingen erfarenhet eftersom jag fick veta om bandet ungefär samtidigt som mitt illamående slutade. Men kanske värt att pröva, ifall du inte gjort de än.. :) Hoppas de blir en bättre dag imorgon!

2012-05-08 @ 21:38:18
Postat av: malin

ja, går med dem dygnet runt, men det tycks tyvärr inte hjälpa på mig. :/

2012-05-09 @ 12:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0