Gravidlistan vecka 14

Kopierade gravidlistan som en av mina bästa vänner Lotta hade på sin blogg.


Halsbränna: Nej, bara ibland då jag spytt för mycket.
Ryggbesvär: Nej
Bäckenbesvär: Tyvärr ja, hoppas inte det blir värre.
Muskel och vadkramp: Nej
Åderbrock: Nej
Hemorrojder: Nej
Nästäppa: Nope.
Urinvägsinfektion: Nope.
Känsligt tandkött: Nej
Bättre hy och hår: Tyvärr inte, mycket sämre hy.
Illamående: Ja. Men har blivit bättre senaste 2 veckorna, från ha spytt nästan konstant, spyr jag nu 2-4 ggr om dagen.
Ömma bröst: v 5-10 var de sjukt ömma. Nu är de bara ömma på natten.
Viktökning: Har gått upp 2-3 kg kanske?!
Trötthet: Har aldrig haft sån extrem trötthet, men är nog mer trött än vanligt.
Upp och ner i humöret: Gråter åt allt. Och blir tokig om jag inte får precis det jag skall ha just då.
Strimmor på magen: Nej.
Putande navel: Nej.
Svullnader: Lite ibland på händerna.
Yrsel: Ibland.
Förhöjd kroppstemperatur/svettningar: Har en medeltemperatur på 36,8 nu, så högre än förut. men blir nästan aldrig svettig.
Blodbrist/ järnbrist: Nej.
Sammandragningar: Nej
Sömnproblem: Ja, ibland.
Nytt konstigt matbehov: Måst äta nåt varje timme för att må så bra som möjligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0