Städa, städa varje fredag.

Jag gör som Pippi och städar på fredag.

Detta skall jag få gjort idag:

- Reda upp
- Städa köket
-Städa badrummet
- Torka damm
-Tvätta kläder så att jag har allt rent tills Finland, börjar faktist närma sig!!
- Hitta på nån smart förpackning till en av Willys dopgåvor.

Dammsugandet måste jag lämna tills imorgon, för måst låna dammsugare utav grannen. Vår lilla duger inte helt till storstädning.


Dessutom blir det spännande och se om Finland vinner idag eller inte. Finland har för få profiler jämfört med andra länder, men tror inte cypern har några alls;) Har aldrig iaf hört om någon handbollsspelare från cypern förut. Ukraina vet jag ingenting om, men tror finland kan slå dem om de kämpar som idioter.


 

Jacs träningskläder är perfekta nu, för då jag har mina egna så har de omvandlas till napapaita.



Trine: Tusen tack för att du ringde igår, så skönt med skype <3 Saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0