Måndag

Helgen har gått super fort. Vi har bland annat varit i jesperhus blomsterpark och vattenland. Idag skall vi iväg till Holstebro på shopping. Och ikväll blir det hemmalagade hambrugare, det har nämligen Jac önskat sig. Äntligen kommer han hem, och skall int bort före augusti igen=) Och då är det med hans eget klubblag heldigvis.


Jag har också slängt mycket kläder i kappsäcken, så måst se till att tvätta allt och packa det ner inom kommande dagarna. Semestern är såå nära nu.


Babyboy har det gott tror ja, var väldigt aktiv lördagkväll och söndagmorgon, så ni har han haft ett lugnare dygn igen. Igår såg vi på 4D bio, och märkte att han också blev stressad i magen, för brukar int känna honom då jag sitter. Men 4D bio var en kanon upplevelse. Imorgon skall jag på graviditets diabetestest kl.8, så snälla gud gör så att jag int spyr upp vätskan jag dricker.


Ha en god vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0