Äntligen måndag.

Idag är jag glad, Jac kommer hem igen. Han har varit på landslagsläger under helgen, och som tur fick han skippa träningsmatchen de skall ha idag och komma hem istället. Så nu väntar jag på att klockan skall bli mera.

Annat som är bra idag är att jag går in i ny graviditetsvecka, nämlingen vecka 25. Babyn har börjar sparka mera generellt, men igår kväll och idag morgon har han varit lugnare. Men antar att det är normalt att det ändrar lite. Är iaf härligt att få känna honom, både jag och Jac lyser som två solar och skrattar.


Helgen vet jag inte om jag skall berätta mera om, för hade så förbannat tråkigt. Men tur så hr jag datorn, och 2 dagar gick rätt fort ändå. I Finland tog man ju studenten denna helg, och jag har så försökt hitta bilder från min student 2007. Vet ej var jag har dem :( Som tur hade Elin (får int linken o fungera, men se under mina länkar) satt några bilder på sin blogg, så lånar en på mig och 2 av mina bästisar.


 


En så fantastisk dag på alla sätt och vis. Nu i efterhand har jag tänkt att det skulle ha hållit med mindre alkohol, så skulle både studentklänningen och mössan vara fin idag ännu. 

Önskar er alla en bra vecka!


Kommentarer
Postat av: Karin

Tänk att de e 5!! år sen vi ble studenter ren! Helt sjukt! Min kväll blev dessutom bara skit då, hatar fyllebråk :D

2012-06-04 @ 14:36:12
URL: http://kaaarins.wordpress.com
Postat av: heni

Hehe, de var en helt superrolig dag! Kul att du anser Andreas vara din bästis. ;D kram!

2012-06-04 @ 22:55:20
Postat av: Malin

Jo i gymnasiet var han nog de, vi hängde ju massor tills jag flyttade. Men idag har han nog gått över till vän;) men lottis e en av bästisarna ännu:) sorry antero;)

2012-06-05 @ 07:00:12
Postat av: Heni

Nåmen vilken TUR att han nu gått över till vän ;) hehe!

2012-06-08 @ 21:35:16
Postat av: Malin

Jepp:) skulle vara lite konstigt annars, men blir nog ännu super glad av att se honom de få gånger jag gör de! Hoppas ni fick en kiva dag igår, o att födisbarnet tyckte om sina gåvor! Va gav du sen?:)

2012-06-09 @ 07:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0