Skön dag

Vi började dagen med att vara hos millo en stund, skönt att vara ute. Sedan tog vi det bara lungt och så var jag med Mamma och Emma till säästö och stan. På kvällen kom kusin Daniel och Julia på besök, även moster och Eki. Vi fick blåbärspaj och vaniljvisp, gött. Nu sitter vi i Tenala, och skall hem imorogn tidigt. Skön dag!
 
Imorgon skall jag hjälpa Emma och Mamma med att städa lite, Emma skall konfirmeras på torsdag. Börjar bli trist att inse att vi snart skall hem igen, är lessen över det. Tur så kommer Emma med, så känns det bättre. För Jac kommer nog int vara nånting hemma före september, så blir inte så värst kul tills dess. Hoppas tiden går fort och sen är lillen här!=)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag såg dig igår i stan när du kom med din mamma :) Låter som om ni ha haft en skön semester.

Svar: tyckte också jag såg dig i en svart ny toyota:) Hur går det?
Malin

2012-07-06 @ 11:59:54
URL: http://kaaarins.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0