Fredag

Vi började dagen med ett besök i Jesperhus. Vi kollade 4D bio, det är riktigt roligt. Det har ännu inte regnat idag, och solen visar sig lite bland alla moln. Kan vi inte få en sommardag snart??
 
 
 
 
 
 
 
 
Jac har som vanligt en lång dag i hallen. Först tränar de på förmiddagen, och så äter de lunch där + träning efteråt igen. Skit tråkigt. Tur så har jag Emma här nu, men när hon åker hem blir jag nog deppad. Dessutom har de nya regler i laget, vilket gör så att Jac inte kan åka med mig till match längre, man måste åka med lagkompisar och absolut inga flickvänner med i bilen. Vi har alltid haft 2 andra pojkar med och åka med oss, så fattar inte helt problemet. Blev riktigt sur då jag hörde det! Det betyder bara en sak, att Jac aldrig tar bil till matcherna som är under 1,5 h från oss. Då har jag och babyn bilen! Och blir det problem med det, blir jag tokig. De åker nästan bara buss till de matcher som är mera än 2 h bort, men många lag är ju här alledeles i närheten. Sydn då jag är enda tillflyttade flickvännen i klubben, så skall de ta bort den glädjen av mig också! Skit kul att bo här.
 
 
Idag har vi ännu planlagt att städa bokhyllan, och kasta ut lite skolböcker som jag inte behöver mera. Lillen måst ju få lite plats också att ha sina saker på. Emma skall också ut och springa, och jag cyklar vid sidan av igen;)
 
Imorgon skall vi till ett sommarhus med Jacs lag, och det utlovas super underhållning med teater från spelarna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0