Lilla Jul

Idag har vi gått lite på stan, jag var och klippa mig, ätit risgrynsgröt, fått paket och slappat. Jag fick en fin ny mascara, perfekt för min som jag har nu är slut. Vi fick också vantar, choklad och lotter. Julian fick en leksak, tomteluva, sparbössa med pengar och pyjamas. Så det var perfekt.
 
Ikväll skall vi på fest till Morten och Katrine, för mig blir det dock en väldigt liten stund. Imorgon skall jag tidigt köra mommo och mamma till flygfältet, har varit skönt o ha dem här. Men blir nog inte lika ledsen då jag säger hejdå imorgon, för vi kommer ju hem om 18 dagar :D
 
 
 
Här är vår lilla tomte, men för tillfället sover han som vanligt. På förmiddagen ofta 3-4 timmar och på eftermiddagen lika länge. Han är trött vår lilla tomte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0