Gnäll.

Inatt har jag varit vaken sen 3.30 på grund av ont i bihålorna och flunssa. Jag har verkligen trott jag skulle klara mig utan sjukdomar under hela 2012 (annat än gravid spyor), men nu fick jag ge mig. Så surt. Jag som skulle till gymmet idag för andra gången detta år på ett pass. Tror iallafall jag skall fara ut och gå lite, bra med frisk luft. På tal om vädret, kan jag meddela att vi har full vinter i DK.
 
Julian och Jac sov inatt från 23-7.30, så idag får Jac vara med Julian;) Tur så slutar hans träning redan kl. 12 idag. Och imorgon skall Julian få vaccin, stackarn.
 
 
Det var allt för gnällbloggen idag, för imorgon skall jag vara frisk igen. Varm kako och promenad skall hjälpa.

Kommentarer
Postat av: Karin

Usch de e svinjobbigt med sjuka bihålor! Krya på dig snabbt :)

2012-12-05 @ 10:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0