Vecka 20

Då gick jag in i vecka 20 idag. Känns bra! Dessutom började Jac sin semester idag, men har ännu inte sett till honom. Tänk att golfbanan kan vara så mycket mer spännande än mig. 

Den här veckan skall bli super rolig.

- På onsdag är det dags för ultraljud. Hoppas så att lillen har det bra och är frisk. Skall bli sjukt roligt och få se dig igen, och se hur lång du är och hur mycket du väger.

- På onsdagkväll far vi iväg till Göteborg, och skall sova där på hotell i 2 nätter.

- Torsdagen blir det shopping i Götet.

- Fredag åker vi iväg till Ullared, skall bli roligt och se hur stort det i verkligheten är.

- Fredag eftermiddag/kväll så ankommer vi till vårt härliga svenska vänpar, Eric och Jenny. Där stannar vi tills söndag, då färjan går hem mot Danmark igen.


Så nu hoppas vi jag får fortsätta må någorlunda okej, igår var jag nog nere i träsket igen, men hittills idag har det gått bra.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hittade hit via Lottas blogg och märkte att du ju är gravid några veckor längre än jag. Roligt med en sådan att följa! Hoppas du får må bra nu resten av tiden! H. Amanda

2012-04-30 @ 13:20:57
URL: http://amandas.papper.fi
Postat av: Mamma

Med trevligt sällskap, shopping o plastpåse i fickan går det nog bra :)

2012-04-30 @ 15:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0