Träsket.

Efter 1,5 månad som "aktiv" bloggare efter min långa paus, så känner jag att jag börjar falla ner i träsket igen. Har lixom inget att skriva om. Min vardag som går ut på att vara hemma, spy och försöka få dagen att gå är inte så jätte intressant att varken skriva eller läsa om.

Så snälla ni som läser detta, kan ni inte skriva vad ni önskar att jag skall skriva om. Ge mig några rubriker, allt vad ni kan tänkas undra över.



 

Bild från Turkiet 2011. Skulle önska jag såg någorlunda lika fräsch ut just nu, but no!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skall ni komma tillbaka till Finland när bäbisen föds eller hur ser framtidsplanerna ut? :)

2012-04-25 @ 21:19:27
Postat av: Anonym

Berätta fast om ditt

-favoritresemål

-babyns olika namnförslag, flicka-pojke

-hur er vardag kommer att ändra när babyn kommer till världen

-kommer du att föda babyn i norge? hur känns det?



ha de fint

2012-04-30 @ 19:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0