Söndag.

Har suttit och sträckläst Linns blogg från tiden med Matheo i magen, speciellt de första månaderna. Känner så igen mig. Men vet ni vad, nu har jag haft 2 spyfria dagar sedan 26.1. Och de båda dagarna är under de senaste 3 veckorna, så vi kan ju iaf snacka om en liten framgång? ;)


Jac är världens sötaste och gör allt för att jag har det bra. Men tycker så synd om honom då jag ligger och kvider på toalettgolvet, och han står vid ytterdörren, för att försöka få luft. Han hatar verkligen när jag spyr, och ändå försöker han sitt bästa. Finns ingen bättre än han, det kan jag lova er. Så hoppas jag snart mår bra igen, så att vi två kan njuta av varandras sällskap före bebisen kommer.


Jag har också fått positivare inställning nu, jag tror och hoppas att allting kommer gå vägen. Lite oro har jag lagt bakom mig, vilket är otroligt skönt.


Snart blir det mos och köttbullar, och sen gamla vanliga. Ligga på soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0