Nervositet, orolighet och lycka.

Jag fick nog glömma köra till jobbet sist jag skrev, min kropp ville hellre vila och vara med toan. Jag var sjukt orolig för att bebis inte mådde bra mera på tisdag, eftersom jag hade haft 2 helvetesdagar. Så ringde min barnmorska och fick komma upp och höra på hjärtljud. Lillens hjärta pumpade så som det skulle:) Dock hade jag allt för hög puls, var väl nervös. Så fick ligga kvar en stund, och då jag lugnade mig kunde jag tydligt höra lillens hjärta. Skönt.

Igår hade Jacs lag första kvalmatchen, en bortamatch som skulle bli sååå enkel på förhand. Där ser man med handbollen, allt kan ske. Jag var sjukt nervös här hemma, de låg under största delen av matchen och endast vinst var godt nok. Efter många rop och hålla för ögonen, kunde jag vid matchslut le stort. Jac spelade yttern helt fri då det var 3 sekunder igen, och han gjorde mål, det betöd att MTH vann 27-28. Jippi. Var skit nervös då Jac spelade bollen ut till yttern, eftersom han misslyckades med samma sak någon minut tidigare, men de gick bra då det skulle. Vinner de på lördag till nu, kan vi andas ut.

Jac kom hem runt 3 inatt tror jag, och jag skall laga risgrunsgröt till frukost före jag väcker honom!


Nu börjar jag mista blogg flowen igen, så kommentera gärna vad ni vill jag skall skriva om. Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0