Måndag

Måndag betyder inte bara måndag här mera, nu gör vi en high five för varje måndag som kommer. Idag går jag/vi in i vecka 16 i graviditeten. Känns super bra. Och visst är det denna vecka spyorna kommer försvinna?;)


Något annat skoij som händer denna vecka är att jag får min kompis Veronika och hennes dotter Jenny hit på onsdag. De stannar tills söndag. Skall bli sjukt roligt! (Så snälla kroppen, samarbeta)

Så jag önskar er alla en super bra vecka, och en härlig påsk! Hoppas jag och ni  kan äta nåt påskägg också:)


Kommentarer
Postat av: Karin

Jooo men nu bestämmer vi att den här veckan slutar spyandet ;) Jag ha äti min ranson påskägg redan tror jag :D

2012-04-02 @ 14:29:50
URL: http://kaaarins.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0