Dagarna som var super.

På onsdag eftermiddag kom våra gäster hit, min kompis Veronika som jag lärde känna i skolan och hennes dotter Jenny. På onsdag var vi ute och gick lite, och spelade lite spel.

På torsdagen startade vi med att vara i Jesperhus vandland, det var skönt. Jag åkte till och med "svarta hålet" med badring. Resten av torsdagen var vi ute och gick, medan jac och Jenny cyklade. Hon lärde sig cykla super bra medan hon var här, och härmade precis Jac. En liten svans:) Alla barn älskar Jac.

Fredagen gick åt till bowling, gå runt i Jesperhus, och gå lite mer. Kan igen konstatera att jag suger på att bowla.

 

 

Ignonera min dubbel hake.


På fredagkvällen var vi på Kina restaurang.


 


 

 

Den större skålen var min och Jennys mat, och mindre skålen Jacs. Herregud såna portioner!! Då jag och Jenny hade ätit klart, var det 6/8 igen på tallriken.



På lördagen hade Jac träning, så vi jenter var och shoppade lite. Det var också lite sämre väder, så blev ingen golf för Jac denna dag, men 3 goldrundor hann han totalt med på påsken, inte illa. Vi var också i vandlandet igen.

Igår åkte de hem. Var super roligt att ha besök! Och under dessa dagar mådde jag okej, förutom lördag kväll. Bara 2-3 spyor om dagen, så onsdagens akupunktur hade gett effekt.  Tyvärr så var det tillbaka i gamla spår igår igen, och allt jag åt kom nästan upp. Så blir intressant och se hur det blir idag ;)


Tack för ett härligt besök Veronika och Jenny, välkommen igen!

 


Kommentarer
Postat av: Karin

Visst börjar du ju ha en liten babymage!:)<3

2012-04-10 @ 11:37:33
URL: http://kaaarins.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0