25.4.2012.

Den 25.4.2012 kl. 12.59 födde en av mina absolut bästa vänner (simplylottas.wordpress.com) sin son, jag kan int beskriva hur glad jag blev. Fick sms då vi var i butiken, och började gråta. Jac trodde jag hade ont, och jag såg oron i hans ögon. Kunde inte säga vad det var, så fick visa honom sms:et. Han tyckte jag var lite barnslig, men han blev också super glad, dock sparade han på tårarna.

Ett stort grattis till er båda två!!




2 andra goda nyheter för denna dag var:

- jag hade min tredje spyfria dag sen 26.1!!!

- Jacs lag säkrade ligastatusen på hemmabana genom att vinna 36-22. Jac spelade en kanon match så var super roligt!


Med andra ord tror jag det går mååånga dagar/månader tills denna dag kan slås. Den går nog till historieböckerna för mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0