Weekend.

Idag steg jag upp klockan 7.30 för att skriva på mitt examensarbete. Klockan 9 orkade jag inte mera, och det blev absolut ingen A-uppgift. Men huvudsaken är att den är godkänd. Så iväg till biblioteket och printa ut tre exemplar, tillsammans blev det 120 sidor. Nästa problem var hur jag skulle stifta dem ihop? Det löste de i bokhandeln, och klockan 11 hade jag betalat portot på posten så snart borde uppgiften vara påväg till Norge.


Då jag kom hem drog jag ut och sprang 6km i ösregn och motvind. Det smakade trä, men gav inte upp. Har totalt degat ihop i kroppen (ännu mer än förr), men det finns naturliga orsaker till det! Jac var ut och spelade 9 hål på golfbanan, han har köpt medlemskap dit. Så nu får jag mer tid ensam hemma...


Sedan kl.15 tills nu har vi varit bänkade framför datorn och tvn. Jah har sett 4 olika matcher på tvn, och jag har slösurfat och läst en bok om överlevare från tsunamin. Dessutom har vi ätit 300g chips, duktigt.





Imorgon skall vi starta med att fara till Fitness World, och sedan måste vi städa lite. Dessutom sliter vi med vattenproblem i lägenheten, det kommer inget varmt vatten. Och det är så ltie tryck i duschen att det typ int går att tvätta håret. Dubbel suck.


Om 3 veckor är jag hemma i Finland. Då är jag förhoppningsvis och har skoij på popkalaset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0