Onsdag

Idag är det en vanlig torsdag. Våra planer är inte så storslagna som vanligt. Positiva är att Jac är 100% ledig idag, jippi. Nu tvättar vi kläder, sen utpå stan en sväng. Vid 14-tiden skall vi löpa upp till gymmet (så hålls borta regn). klockan 18 kommer vår vanliga matgäst hit på middag igen, denna gång skall jag pröva mig på nachos.

Har även förkorta ned min examensuppgift med 1 sida, och hoppas på att att ja får inskrivet en viktig sak till idag. Dessutom kanske vi får nerpackat en låda till, men vi har så lite saker så i behöver i princip allting ännu. Vilket lyxproblem:)


Dessutom börjar jag vara lite nervös inför morgondagen, då skall jag på försäldramöte till mitt nya jobb. Dessutom får jag träffa de andra som skall börja jobba där, hoppas vi blir ett super team så kommer pendlingen bli super lätt. Allt handlar om att trivas på jobbet.


 

En favoritbild i repris. Jag och älskade J.

Kommentarer
Postat av: Annie

Lyder super hyggeligt :o) Vi har bare sovet længe i dag :o) jeg har stadig ondt i halsen og er helt mat :( øv bøv....



Hils Marco i aften ;o)

Postat av: malin

:( Uff! Håper du blir frisk snart. Imoorgen skal jeg på förste möde til nya jobbet, hjelp. Er litt bange og nervös. Men gleder meg till 1.8:) Vi flytter på söndag eller mandag til Nyköbing!!

2011-05-18 @ 21:39:57
Postat av: elin

Tack Malin! SÅ skönt att de e undan. Åjo, dimissionen är redan på förmiddagen så vi ha tänkt fira vidare på popkalaset :D Blir super! Hur går det själv med allt ditt? Slutarbetet verkar vara klart så småningom? Oh JOBB, jisses vad roligt! Du e så dukti. Själv tänker ja drischa några veckor :D

2011-05-20 @ 08:45:30
URL: http://elinsss.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0