Planer för de kommande dagarna.

Idag: Vara hemma, packa och upp till gymmet och löpa. Kan inte göra det ute eftersom vädergudarna inte vet om att det borde vara sommar nu.

Onsdag: Eftersom vi har flyttat längre bort från Hirtshals nu, måst jag starta ännu tidigare till färjan imorgon. Hoppas på fint väder så kan man kanske sitta ute om de nu int blåser så hemskt mycket. Borde läsa till examen, men tycker det är onödigt. Vi skall dra ett ämne på torsdag, och det ämnet skall man ha om i examen. Därför blir det onödigt att läsa på allting. Väl framme i Norge hoppas jag på att se favvo familjen en stund, och så måst jag komma ihåg att lämna in alla böcker till Sandefjord bibliotek. De är redan 1 månad sena. Sedan kör jag till Tönsberg och skall bo hos Margrethe :)

Torsdag: Skola 8-12 med förberedelser inför sista examen. Sedan går jag säkert i lite butiker men 15-tiden är det dags för att fara hem till ett sambopar i min klass. Vi har ju dimission på kvällen. Konstigt att ha dimission då jag har sista exmaen en vecka senare.


Fredag: Planerna är att ta färjan kl.8 hem till Danmark, om jag inte rört en droppe alkohol på kvällen/natten.




Det här är min sista "långa" visit i Norge, nästa vecka blir det bara några timmar. Sjukt så tiden gått snabbt, då jag startade på hösten trodde jag aldrig jag skulle klara av att pendla. Så jag har faktist varit duktig, fast andra saker som till exemepel tränande och annat blivit lidande, är det helt klart värt allting.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kör försiktigt, försök hitta något åt dig i butikerna och - du har varit jätteduktig!!!

2011-06-07 @ 21:01:26
Postat av: Karin

Du har verkligen varit duktig!! Och gud så skönt att bli färdig och ha nytt jobb och allting. Grattis helt massor! Kanske vi ses någo när du kommer till Finland snart :)

2011-06-08 @ 07:17:07
URL: http://kaaarin.papper.fi
Postat av: malin

Tack till er båda! Men tar på så helvete o köra iväg idag igen, men ikväll 18 tiden då jag är där känns det heelt rätt:)

2011-06-08 @ 07:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0