Tillbaka i DK.

Vi kom tillbaka till Danmark för 5 dagar sedan, med oss fick vi Emma. Vi började helgen med att undra i vilket land vårt baggae hade hamnat i, och Emma fick låna kläder av mig och Jac. På måndag fick vi kappsäckarna hemlevererade.

Vi har löpt en dlel och ätit gott. Igår startade vi morgonen med en kort gymtur, sedan var vi till Aalborg och shoppade. Gjorde några fynd! Bland annat ett Didriksson regnsätt till jobbet för 149 kr. Dock är byxorna 2 storlekar för stora, men då jag viker upp dem så gör de ingenting. Jag köpte också ett par jeans för 60 kr, två toppar för 20 kr styck och en hel baddräkt för 40kr. Nu behöver jag int skämmas då jag i vinter går till simhallen med sommarbikini. Då vi kom hem var jag och se på då Jac slog lite golf, och sen for vi och mata hästarna. Jag har hästsjukan för tillfället.



På Jensens bøfhus.

 

 

Var riktigt kallt igår, och kalla vädret fortsätter idag ser det ut som. Hejdå lata stranddagar och solbrännan:)

 

Min favorithäst. Han är chef över dem alla, ingen annan häst kommer nära honom. Dock är han jätte snäll med mig och jag får klappa honom.

 


 

Jac höll sig till de mindre.






Kommentarer
Postat av: Leanderastrid

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-11-16 @ 15:21:43
URL: http://leanderastrid.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0