Söndag.

Blev väckning före 8 idag på grund av att Jac som vanligt skall ut på golfbanan. Emma skulle jag väcka runt 10.30, så får vi hoppas på att hon är på strålande humör. Idag har vi typ inga planer, så vi får se vad vi skall göra. Löpa skall vi, men tror det blir inomhus för det regnar. Ikväll 22-tiden är Mamma och Pappa här, de stannar i en vecka. På fredag åker jag med min familj ner till flensburg. Jac får bli hemma och träna. På tal om hans träning, vilket sjukt schema de kommer att ha. Minst 4 timmar med laget om dagen. Får hoppas Jac gör det bra på träningarna iallafall så kanske han får spela litegrann.

Nya tränaren verkar små knäpp, Jac har gått från självklart första val till tredje val. Han har sett Jac spela typ 2 gånger, och de som han vill att skall spela istället för Jac är en som spelade 20 min ifjol och ensom varit skadad i 2 år. Fräckt av en tränare och komma och säga sådant där före man sett vem som är bäst på träningarna. In till jul ger vi tränaren en chans, om int J fått spela före det, så försöker vi komma oss bort. Vi måst bara tänka på mitt jobb och pengarna. Första utmaningen i livet för Jac för att försöka få speltid, så hoppas han utvecklas genom detta.


Sluta regna nu!! Ha en bra söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0