Handbollssäsongen har kört igång.

Igår tränade Jac 4 timmar, och idag fortsätter han med lika många antal timmar. Så ser varje veckodag ut för honom nu tills seriestart, skit tråkigt. Tur så börjar jag jobba.

Eftermiddagsträningen igår var offentligt, så vi var och kikade. Många nya ansikten, och för en av dem började träningen mindre bra. Han bröt foten. (Kanske det finns speltid för jac trots allt nu?, var det första jag tänkte, dumma malin). Hoppas han repar sig fort iallafall, för de har nog inte råd med många skador. Jac trodde att han kanske bröt samma ben som jag, men han skulle bli klar om 6 veckor igen. Så får se hur det går.



Fick hem "idol" foton från förra säsongen, så söt han var. Nu har han dock bytt till egen nummer igen.


Slut med handbollssnacket för denna gång, märker att mitt intresse för handbollen har svalnat betydligt under sommaren. Har varit så skönt då Jac bara varit hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0