2 timmar hos N, A och N.

Vi var två timmar hos A, J och N för någon dag sedan. Jag testade på något som jag aldrig trodde jag skulle våga, öron akupunktur. Detta på grund av att både jag och Emma tydligen är sneda i höfterna, vilket kan ge uppkomst till spännheten i käkarna osv. Såhär gick det till:

 

Först skulle man se hur jämna armarna är.

 

Samma sak med höfterna. Ni ser en liten skillnad om ni ser noggrannt.

 

pappersbit i munnen för att få en bättre balans. Tadaa, höfterna är mer raka!

 

Märka ut var nålarna skall vara.

 

Här sticker hon mig.



Om detta hjälper kan jag dock inte uttala mig om, min käk borde bli lite mindre spänd. Så vi får se. Helt klart är det värt ett försök iallafall.


Vi fick dessutom kramas med nyvakna N.

 

 


Efter en stund kom N igång, och då dög jaginte mera att leka med (han har alltid bara velta leka med mig om jag är på plats), Emma var bäst.

 

 



Gott med jordgubbar från landet, skulle inte vara helt fel med ett eget jordgubbsland ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0