Step.

Det blir aldrig mer någon step för mig!!!

Efter 45 minuter in i timmen slutade mina ben fungera och fick otroligt smärta i korsryggen. Som tur råkar hon jag tränar med vara idrotts fysio, och hon kunde direkt konstatera att det är mitt bäcken. Så nu ligger jag hemma och försöker slappna av! Är det såhär på tisdag ännu så blir det ingen skola för mig.


och till slut skriker jag alla fula ord jag kan..

Tur så är det handboll på tv så har ja nåt att göra, och såklart hejjar vi Danmark fram till guld!

Kommentarer
Postat av: dagny

Oj nej, så dumt det där med bäckenet då. Hoppas du blir i form snart, tycker du har varit sjuk tillräckligt redan. Sköt om dig!

2011-01-31 @ 08:58:47
URL: http://dagarnameddagny.blogspot.com
Postat av: malin

Nu ha ja ju varit frisk och hel i 3 år nästan, förutom vanlig sjukdom då och då. så ja tycker ja hållt mig bra;)

jaa, konstigt det med bäckenet. trodde inte ja skulle få nå sånt!!

2011-01-31 @ 09:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0