Söndag

Vilken härlig dag jag har haft!

Vi låg i sängen tills 10.30 och sedan blev det lyxfrukost. Sedan var det dags för Latinomix på Fitness world, mycket bättre än zumba som jag förut gått på. Sen blev det korvsoppa och soffhäng, och nu skall vi äta chips.


Imorgon skall jag och träna, slappa och försöka börja se på pedagogik examen. Skoluppgifterna börjar samla ihop sig igen. Har en uppgift om kosten där jag skall beräkna hur mycket av dagens kost består av fett, proteiner och kolhydrater. Hur gör jag det?!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Kolhydrater är ju enkelt! Sen gäller det ju bara att veta vad som är fett och vad som är proteiner :) och att läsa innehållsförteckningen på matprodukter

2011-01-09 @ 20:34:48
Postat av: Mamma

Kolhydrater är ju enkelt! Sen gäller det ju bara att veta vad som är fett och vad som är proteiner :) och att läsa innehållsförteckningen på matprodukter

2011-01-09 @ 20:35:26
Postat av: malin

Ja, men hur kan jag veta det?! int kan ja ju gå o läsa på profukter när de e flera saker i ett.

2011-01-09 @ 22:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0