Söndag

Åhh, härliga söndag! Vaknade 8.30 och fixade frukost. Klockan 12 var det dags för Retromix, det var den roligaste träningen jag någonsin varit på tror jag. Hög puls och discodans till kända låtar.
Sedan var det dags för lunch och efter det drog vi fram och cyklade en runda. Dammsugaren och dammat mattor har vi även gjort. Nu äter vi kex och snart skall jag prova på Lottas kycklingrecept som hon bloggade om för någon dag sedan.

Ikväll väntar också handbolls VM och förhoppningsvis filmen Svinänglorna.

Som ni ser så har det inte blivit nåt läsas idag heller, suck. Men Jac har morgonträning 8-10 imorgon, och då hoppas jag att jag får gjort nåt. Är genant på torsdag om jag bara sitter och svamlar, men borde nog klara detta utan att läsa!


En sak, man skulle aldrig tro att det är 23.1 hos oss, inte med våra ögon iallafall. I danskarnas ögon är ju detta normalt, men vi är i chock och pratar om vädret som två personärer flera gånger per dag. Men en gång snö till skulle det gärna få komma.



Happy face.



Haha, man ser ecakt var på mattorna vi har bord. Kanske mattorna borde tvättas eller kanske vi borde köpa nya?! Ikea mattor för 249kr känns ganska olönsamt att tvätta..?!


Kommentarer
Postat av: Linda

Herregud så skönt att få cykla! Det ser ju faktiskt ut som om våren kommit till er på riktigt. Jag vill också ha vår!:)

2011-01-24 @ 10:38:38
URL: http://lindasjoblom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0