Slappdag

Vi lagade kyckling och rotfrukter, sedan gick vi ut och gå en halv timme. Efter det har jag luggit på soffan, sovit och varvat med chips.

Planer för veckan som kommer är:

Måndag: Börja se på pedagogik examen, har sagt samma sak i 3 veckor, och nu är de sista chansen. Skall även på Zumba.

Tisdag: Examen , examen! Och bodyfit.

Onsdag: Hirtshals-Larvik igen en gång, och på kvällen skall jag träffas med sandefjordgruppen och vi skall ha vår nya tradition, äta tillsammans på onsdagar.

Torsdag-Fredag: Skola,skola.

Lördag: Stramopp event 2 timmar på gymmet, laga god mat och umgås med Jac. Ser han knappt före lördagen:(

Söndag: Slappa och latinomix. Repetition på examen.

Vet att jag kommer få till alla andra planer förutom läsningen, men då ja vet att jag int behöver få ett topp vitsprd orkar jag inte engagera mig!




Promenad Jac i ett höstigt Thisted. Då vi gick idag skulle vi aldrig kunna tro att det är 16.1. Det är första gången i vårt liv som vi bor i ett land som inte vintern slår lika hårt till. Härligt! +8c och blåst är vi inte vana med 16.1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0