Handboll, handboll, handboll.

Nu håller ju handbolls VM på som bäst, riktigt roligt att se lite matcher. Men jag tror jag är glad då det är över också, blir nästan för mycket. dock är det roligt att se Norge (speciellt Rambo då han spelar) och Sverige, men resten klarar jag mig utan! Och nytt för i år är ju att många av VM spelarna spelar Jac mot i ligan, så det är lite småkul att se hur de spelar på landslaget.

Idag tränade Jac handboll mellan 8.30-10.30, där efter har han sett på bandade matcher från lördagen och sedna hade han handbollsträning kl.15.30 igen. Och nu kan ni ju gissa vad han gör, handbollsmatch nummer 2 för kvällen. Morgondagen ser exakt likadan ut för honom, bara att efter andra träningen skall Jac och hålla föredrag om hur hans vardag är för såna som skall söka in på handbollsgymnasiet. Skulle vilja vara en fluga och höra på då han skall försöka göra sig förstådd.


Så när handbolls VM är slut skall vi göra det jag vill. Det vill säga spela spel, cykla, gå och baka.


" wooohoo vilket skott" - Jac 24 år.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0