Glad

Idag är jag super glad, inte ens färjan som nästan är en timme försenad får mig på dåligt humör. I vanliga fall skulle jag explodera.
Orsakerna till mitt glada humör?

- Jag fick de bästa man kan få på sista examen i pedagogikämnet idag. Trots att jag bara läste på 2 uppgifter, score.

- Fick igen gratis business class på färjan.

- Bara 11 gånger kvar att pendla nu.

- En gång penfling till och sen får jag ha semester en vecka. Då kommer Jacs föräldrar!

- För att jag har en kille som älskar mig, det skall bli så bra när jag är färdig med skolan <3 Skall bli härligt att kunna bo tillsammans 100% igen.

- Mina vänner i Norge som alltid gör mig på gott humör då jag pendlar.

- Mamma.

 

En liten önskan, en resa år 2011..

Kommentarer
Postat av: elin

va kiva att allt flyter på bra :)

2011-01-27 @ 20:57:40
URL: http://elinsss.blogg.se/
Postat av: emma !!!!!

VART E MITT NAMN? VAHVAHVAHVAHVAH?

2011-01-28 @ 12:22:21
Postat av: Mamma

:)

2011-01-28 @ 15:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0