Gigantium Arena

I december var vi i Gigantium Arena för att filma in en snutt om Jac, samtidigt fick vi se några handbollsmatcher. Vi såg Finland-Israel och sedan höjdpunkten Danmark-Spanien i EM.

Det var en härlig upplevelse, men vi drig redan i slutet av första omgången, fast vi borde stannat längre och gjort en intervjuv till. Men jag fick nog tillräckligt av handboll den dagen för det.



En sak som är bra med danska handbollen är att nästan alla lag spelar i otroligt fina arenor.




Finlands match. Vet inte helt vad jag skall säga om den, de vann iallafall och det var bra! Och då jag såg dem ville jag igen börja spela handboll.




Före Danmark-Spanien. Härlig stämning!



Och till sist är linken om Jac om någon är intresserad: http://svenska.yle.fi/nyheter/artikel.php?id=203629









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0