Fredag

Den här veckan har gått otroligt fort. På onsdag drog jag till Norge, och kom hem sent igår. Såhär kommer mina veckor framöver att se ut, så då förstår ni säkert alla att jag väntar på vecka 24.


Idag har vi varit och handlat till MITT kalas imorgon. Jag fyller ju år! jippi. Vi har bjudit alla våra kompisar hit, det blev 8 stycken;) Så jag skall baka muffins, chokobollar, bakelse och blåbärspaj med vaniljsås. Det får hålla!
Idag blir det ingen träning, men skall gå ut och gå en timme i solen för har hemsk huvudvärk. Och ikväll skall René bjuda oss på mat.

Dessutom har jag blivit medlem i ett nytt gym, så nu får jag träna med människor i min egen ålder och på ett topp modernt gym. Skall starta med två timmar nu på helgen, ser fram emot det. Annat nytt osm har hänt är att Jac har fått ny tränare igår på grund av att de sparkade den gamla. På tiden kanske?!




Emma, poteten och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0